Vad hände?

2009-11-29 - 13:30:26
Jag förstår inte.
Igår var mitt hem fint och städat. Idag ser det ut som ett bombnedslag. Jag förstår ingenting? Har vi en fjärde person i hemmet som smyger fram på natten och stökar ner?

Imorse åt vi frukost tillsammans vid köksbordet(tillhör ej vanligheten) och tände adventsljusstakens första ljus. Det är bara synd att det inte är snö ute. Men, vi har alla oss själva att skylla egentligen. Hur mycket gör man för miljön i dagens läge?

Idag skall vi åka till min svärmor och ha adventsfika. Mysigt med pepparkakor och glögg! Freja skall leka lite med sina kusiner. Kvällen kommer bli lugn. Jag och Tomas har bestämt att vi lägger oss tidigt ikväll. Det blir lätt att man sitter uppe efter Freja har somnat för då har man lite egentid och det är väl skönt, men att sitta fram tills klockan blir 2 är väl inget man rekomenderar till småbarnsföräldrar egentligen?

Nu skall jag gå en sväng med dammsugaren, men eviga följeslagare.

Ha en riktigt mysig första advent!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0