Tröttsam dag, jatack.

2009-11-20 - 23:09:10
Nu är jag bra trött vill jag lova..
Inte för att jag har en bra anledning till det, men så är det!
Jag tog en cykeltur förut med Snuckis, det var härligt att komma ut och röra på sig. Men det är lite obehagligt att vara ute själv i mörkret.

Imorgon skall jag åka ut till Överby och kika på en present till min systerdotter. Jag skulle ha gjort det idag egentligen, men det blev inte av. Vi åkte och handlade lite fredagsmys efter dagis.

Var på hundgården inne i stan idag också. Snuckis lekte med en rottweiler tik. Jääklar vad dem busade och sprang! Så skönt att han springer av sig riktigt :)

Nu skall jag tvätta bort sminket, första dagen på säkert 2 veckor jag vart sminkad, haha. Sen blir det sängen.
Imorgon kväll funderar jag förresten på att ha en liten spa-kväll här hemma. Färga håret, ansiktsmask, varmt bad och en bra tidning. Hm, låter bra det.

Godnatt på er!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0