Torsdag idag då!

2009-11-05 - 07:17:32
Tjaba!

En ny dag, nya möjligheter! :) Freja vaknade lite senare idag än vad hon brukar, halv sju kom hon in till mig och tände lampan i taket! Det är inte alltid så härligt att vakna av att det helt plötsligt blir helt upplyst i rummet. Dock är det mycket mysigare när en liten skitunge kryper ner i sängen bredvid mig. :D Jag passar på att sitta här i några minuter innan vi skall göra i ordning oss inför dagis. Idag skall dem gå till skogen, som dem alltid gör på torsdagar. Ryggsäcken är redan packad med frukt!

Igår satte jag upp nya gardiner i köket, det blev jättefint, MEN givetvis kom det en fläck på dem när jag strök kappan, så STÖRANDE och att tvätta dem igen känns inte så lockande faktiskt då det är skitsvårt att få det snyggt med vecken och så sedan när de har torkat. Jag får se hur jag gör.

Inatt kunde jag inte sova. Jag gick upp och satte mig i fotöljen vi har i vardagsrummet. Jag satt där i mörkret och lyssnade på blåsten utanför. Men inte blev jag tröttare för det så jag tog mig en ostsmörgås och en mugg med varm oboy. Sen somnade jag gott!

Vad dagen har att erbjuda vet jag inte riktigt ännu. Jag har ytterligare ett par gardiner som skall upp. Dock är jag lite osäker för dem skall upp i sovrummet, men jag är ganska nöjd med dem som är där. Och det blir en ganska stor skillnad då det är vita gardiner som skall upp isåfall och dem som sitter nu är svarta. Jaja, vi får se, sa den döve till den blinde.

Dags att ge sig av till dagis!

Postat av: Sandra

Jag ska upp till mina föräldrar i norrland :) eller, är där nu! :)

2009-11-05 - 08:01:03
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0