Tjenispenis!

2009-11-24 - 00:09:39
Hallo!

Idag har jag varit på klädparty hos min kompis Emelie i Brålanda! Det var jättetrevligt! Det var klädföretaget Rabdido som var där och visade kläder! Jag hittade en hel del fint. Jag beställde en jättefin röd tunika i velor med en blomapplikation fram och till det ett par leggings. Jag var även tvungen att beställa en supersöt tunika som hette Freja! Då var man bara tvungen ;) Till det blev det ett par tights. Jag är supernöjd!
Jag blev sugen på att anorda ett homeparty av något slag själv faktiskt.. Jag vet inte riktigt med vad bara? Jag har ju haft ljusparty.. Nåja, vi får se.

Nu sitter jag här hemma med datorn i knät och segar. Mamma var här och passade Freja medan jag var borta. Mamma hade köpt en Nasse bok, Freja blev superglad!

Nu skall jag snart lägga mig tänkte jag.. Är dock jäkligt hungrig..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0