Tisdag morgon.

2009-11-10 - 09:43:49
Det är nästan för bra för att vara sant! Freja gick alltså upp klockan nio igår och klockan kvart i nio idag! Hon har alltså tagit sovmorgon två dagar i rad. Härligt, både för henne och för mamma och pappa =) Det är helt okej, i jämförelse med kvart i sex som hon brukar vakna annars!

Igår satt jag och pillade lite med blogg-designen, jag blev ganska nöjd och eftersom jag inte är något proffs på html-koder så får det faktiskt duga, haha. Någon gång, när ekonomin tillåter, skall jag fan köpa mig en riktig design av någon som gör efter ens önskemål. Lady Dahmer, som bland annat gjort Egoinas design, är riktigt duktig. Sen har hon en ganska rolig blogg att läsa också!

Idag vet jag inte vad det bjuds på. Frejisen och jag går nog ut en sväng på eftermiddagen. Annars blir det en lugn och händelsefri dag. Ikväll får jag ha myskväll ensam, för Sandra är i Eskilstuna och hälsar på Jessica. Men det går nog bra ändå. Jag skall nog baka en kladdkaka eller något som jag kan smaska i mig, alldeles själv, i ensamheten.

Jahapp, nu får jag återgå till vardagen. Freja sitter i badet, hon älskar ju att vara nakenfis (dag som natt) men nu har det börjat bli så kallt hos oss på morgonen, så hon blir nog lite frösen när hon springer runt med rompan bar! Och att hon käkade lite glass efter frukosten gjorde nog sitt också!

Postat av: Sandra

Ja, det är verkligen jätte jobbigt :/

2009-11-10 - 09:57:08
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gör min blogg fin nu då :(

2009-11-10 - 10:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0