SOLD!

2009-11-19 - 14:26:33

Nu har vi sålt Frejas växasäng! Det gick fort vill jag lova! Det var en som bodde här på Onsjö som köpte den!
Så det gick väldigt smidigt och bra!
Jag har även beställt hundfoder via foderbilen och får det hemkört. Det är inte helt fel kan jag lova. Det är inte det lättaste att släpa runt på en 15 kilos säck

Igår var jag och Freja och veckohandlade, vi köpte då ett litet kitt med en spargris som man kunde måla själv. Så det skall vi roa oss med i eftermiddag, måla spargrisen =) Mitt lilla hjärta. Hon är såå go så man nästan vill äta upp henne. :D Jag funderar på att baka kokostoppar idag också, det finns inget lättare, bara att röra ihop och klicka ut på en plåt, meen guud såå hiimelskt gott!

Annars funderar jag på att bjuda familjen på pizza idag, haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0