Snodde en lista..

2009-11-19 - 23:37:51
..från Englas Showroom

1. De 3 senaste köpen jag gjort är Veckohandling, pizza och godis *haha*
2. Den största kändis jag har nummer till i mobilen är Haha, det är väl Johan Larsson :P
3. Det senaste jag googlade var namnet på en kille jag kände igen
4. Mitt absolut sämsta köp någonsin skedde förra julen, när jag inte kunde bestämma mig för vilken julstjärna jag ville ha i vårt sovrum
5. I min handväska har jag just nu ingenting, den är tom för tillfället
6. Min favoritgata i världen är här hos oss, Agnesborgsvägen
7. Mitt signaturplagg är raggsockar
8. Det absolut finaste/dyraste i min garderob är nog mina väskor från Friis&Co
9. Jag är beroende av cigaretter. Usch vad tacky det lät..
10. Min personliga stil kan beskrivas med dessa tre ord: ledigt, slappt och lugnt
11. Om jag bara fick shoppa i en affär skulle jag välja H&M
12. Jag har aldrig köpt något från Hobbex? haha
13. Jag fyndar bäst på GEKÅS! ULLAREED SHALAALAAA!!
14. Om jag fick ärva någons hela garderob skulle jag välja Blondinbellas, hon har mycket fint!
15. Mitt nästa stora inköp blir hundmat
16. Min stilikon är nog inte direkt en person utan mer utifrån gällande trender
17. I min skosamling har jag väldigt många skor jag inte använder
18. Min drömväska är rymlig och snygg
19. Varje månad shoppar jag för lite, enligt mig själv..
20. På nätet shoppar jag helst just nu från Nelly.se
21. Min favorit-modeblogg är Gynning, inte för att hon direkt driver en modeblogg. Men jag gillar hennes stil, både insidan och utsidan
22. Jag är som snyggast när jag är solbränd, smal och långhårig
23. Om jag vill ha smakråd så frågar jag oftast min gubbe
24. Mitt hår är halvlångt, rödbrunt
25. Mitt drömjobb är något jag inte riktigt vet ännu..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0