Snö

2009-11-13 - 23:45:09
Hej på er!

Jag mår mycket bättre nu, iallafall nu framåt kvällen. Mamma kom och hämtade Freja vid elva i förmiddags, så jag och T gick och la oss en stund. När vi vaknade var klockan halv fyra(???????) så det var bara att städa undan här hemma lite snabbt. Sen åkte vi till Byrackans och vägde Snuckies, han har inte gått upp något. Så jag vet inte riktigt hur vi skall göra, om vi kanske skall börja med lite tillskott. Efter det handlade vi lite mys och sen hämtade vi Freja.

Nu ikväll har vi haft mys. Freja åt lite chips innan hon gick och la sig. Jag och T har myst med ost och kex. Jag har även mumsat i mig lite färska räkor :) Men nu tror jag att det börjar bli dags att göra sig i ordning för sängen. Jag är verkligen sjukt trött!!

Det snöade lite förut, jag blev överlycklig. Men nu pissregnar det, så min dröm om att vakna upp imorgon till ett strålande vitt landskap försvann ganska snabbt..


Godnatt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0