Smartass jag!

2009-11-17 - 13:58:42

Ysch, vädret verkar inte bli bättre ute, grått, mulet och massa regn. Men denna årstiden brukar ju vara sådan. Men nu längtar jag rejält efter att kunna ta fram pulkan :) Freja börjar också bli sugen på snö tror jag! Men framförallt börjar hon längta efter Julafton. Br's leksakskatalog kom igår, så vi satt och kika lite tillsammans i den. Det är svårt vad man skall köpa till henne. Hon har ju allt redan.. Vad skall ni köpa till era små?

Igår gjorde jag nog världens dundertabbe! Som ni nog redan vet, är jag grymt inne i tv-serien "Hem Till Gården".
Följer den slaviskt. Igår när jag satt inne på sajten familjeliv och kollade lite nya trådar i forumet så hittade jag en tråd som handlade om just Hem Till Gården. Skitskoj. Tills jag insåg att jag nu vet precis vem som mördade Tom King, vad som händer med Rosemary and so on. FUCK! Nu är det ju inte roligt att titta längre.

Jag funderar lite på julkort och så.. Jag brukar ju alltid slå på stort med julen(hm, med det mesta, till vilken nytta då?) Så i år funderar jag på att göra egna julkort! Jag gillar ju att scrappa, dock är jag inte jätte duktig, men det kan nog bli bra. Vi får se ;)

Postat av: Madde

Åh! Jag ska också göra egna julkort i år, vi kan bli pysselkompisar! :) Hoppas allt är bra med er efter tråkiga sjukor och så? Vi får ses snart i vilket fall!

2009-11-17 - 14:14:41
URL: http://filurar.webblogg.se/
Postat av: Sandra

NEJ! hittade du spoiler tråden. Va tråkigt :/

2009-11-17 - 14:42:33
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0