Regnfyllda dagar

2009-11-22 - 15:59:53
Vilket väder det har varit idag! Spöregn hela jäkla dan.
Hela familjen tog en promenad förut, vi bädda ner Frejisen i vagnen och satte på regnskyddet så hon låg så gott och sov hela vägen! Jag, Tomas och Snuckis var däremot väldigt blöta när vi kom tillbaka. Vi var väl ute och gick i cirka en timme och trots vädret, var det väldigt skönt att komma ut och röra lite på fläsket!
När vi kom tillbaka städade vi kaninburen. In med massa nytt fluffigt spån, hö och halm. Sixten blev jätteglad!

Sen gick Tomas och Freja bort till våra grannar, som har en pojk som går på Frejas avdelning, så de fick leka lite. Jag passade på och åkte och lämnade in filmen vi hyrt igår(som jag förövrigt somnade ifrån, men tydligen var den skitkass ändå). Tog svängen förbi Sandra på hemvägen och kikade i deras sovrum som dem har tapetserat om. Det blir kanonsnyggt!

Nu har jag precis slängt i en tvätt i tvättmaskinen och skall snart ta en svängom med min danspartner, dammsugaren. Sen blir det tags att ta tag i middagen..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0