Måndag kväll..

2009-11-02 - 22:06:12
Hej på er!

Nu har det varit tyst ett tag från min sida. Ingen blogg lust.
Jag är verkligen jätte trött. Non-stop. Hela tiden, och det tär på mig.

Idag var jag och mamma på tygladan och köpte tyg som mamma skall sy en sängkappa av till Frejas nya säng.
Efter det åkte vi och köpte färg som sängen skall målas med. Jag tror att det blir superfint!
Sen åkte vi och handlade lite, var verkligen tvungen, för det fanns varken toapapper eller bröd här hemma.

I förmiddags var jag ute med Snuckies i regnet. Vi mötte upp Sandra och Sasha och gick en promenad tillsammans. Jag var totalt genomblöt när vi kom hem, det bara rann av mig! Snuckies var inte glad i regn kan jag säga.

Tja, livet rullar på som vanligt här hemma..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0