Magsjuka. Najs bajs

2009-11-06 - 18:42:39

Min lilla docka har antagligen åkt på magsjuka! De ringde från dagis och hörde om jag hade möjlighet att hämta henne tidigare då hon hade ont  och var lös i magen. Här hemma har hon sprungit på toa några gånger. Men hon kräks inte och det är skönt för både henne och för oss. Både jag och T känner hur det kör i magen, men man vet aldrig, det kan ju vara lite inbillning från vår sida. Jag brukar iallafall vara duktig på sånt! Men vi får hålla tummarna över att detta är något kortvarigt.

Eftermiddagen och kvällen har därför varit ganska lugn. Freja röjer dock runt som vanligt här hemma. Ingen liten bacill som stoppar där inte.. Hon skall snart hoppa i badet och sedan blir det sängen för hennes del. Jag skall även ta tempen på henne, tyckte hon kändes lite varm förut.


Vi får se hur det blir imorgon, det var ju egentligen tänkt att vi skulle åkt upp på berget, men nu när hon kanske är sjuk vet vi inte.. Det återstår att se. Men det hade varit jätteskoj att åka dit! Vi var där förra året och det var supermysigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0