Lista

2009-11-07 - 16:29:24

Jag hittade en lista på mzetterblad.blogg.se som jag snodde :)

1. Hur gammal är du om fem år? 28

2. Vem var den sista du träffade? Mamma och pappa

3. Hur lång är du? 176 cm över jorden

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Någon B-skräckis

5. Vem ringde senast? Min mamma

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Oj? Kommer jag inte ihåg..

7. Vad är helgens planer? Bara att ta det lugnt och kurera vår lilla sjukling här hemma

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta

10. När såg du senast din mamma? I förmiddags

11. Vilken ögonfärg har du? Blåa

12. När vaknade du idag? 6.30

13. Har du någon gång hittat en katt? Ja

14. Vilken är din favoritplats? Vårt hem

15. Vilken plats föredrar du minst? Köer

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I eget hus på landet
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Mardrömmar

18. Vem fick dig verkligen att skratta senast? Freja
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja, det tycker jag faktiskt

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? I trosor

22. Hur många kuddar har du i sängen? MÅNGA! 6 stycken, minst
23. Hur många landskap har du bott i? 1, Västra Götaland.
24. Har du någon gång spytt på någon?
Haha, när jag var bebis kanske?

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota på sommaren
26. Är du social? Oja, en aning :)

27. Vilken är din favoritglass? Jordgubbs sorbet är gott :)

28. Vad skulle du göra om du vann 1 miljon? Betala av skulder
29. Tycker du om kinamat? Jao

30. Tycker du om kaffe? Nej fyfan!

31. Vad dricker du till frukost? Oboy

32. Sover du på någon särskild sida? Oftast vänster

33. Kan du spela poker? Nej

34. Tycker du om att mysa? Jajjemänsan!
35. Är du beroendemänniska?
Vi kan väl säga såhär.. JA?

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp
37. Vill du ha barn?
Har ett barn

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja, tyvärr

40. Föredrar du havet eller en pool? Hm, det beror änna på

41. Vad spenderar du helst pengar på? Freja
42. Äger du dyrbara smycken? Nja, något enstaka

43. Har du någon gång testat narkotika? Nej!

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En godis ;)

45. Vem är den roligaste människan du känner? T, helt klart!
46. Välj ett ärr på din kropp? Mitt operationsärr på armbågen som är stort och fult..

47. Vad har du för ringsignal? Någon förinställd på telefonen
48. Har du kvar klädesplagg från du var liten? Ja

49. Flirtar du mycket? Nej, det behöver jag inte göra. Här hemma i och för sig ;)

50. Vart togs din profilbild? På Gardis i familjen Hjern-Jägerås sommarstuga
51. Kan du byta olja på bilen? Ja

52. Har du fått fortkörningsböter? Ha ha ha, OM jag har. Ganska tragiskt

53. Vilken var den senaste boken du läste? Någon chicklit

54. Läser du dagstidningen? Det händer

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Haha, nje

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Bandit Rock

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Vätskelista till Freja
59. När var du i kyrkan senast? på min mammas bästa väns begravning.

60. Vilka personer utmanar du: Alla som läst detta inlägg ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0