Hej!

2009-11-28 - 22:12:26
Usch vad tråkig jag har varit nu i ett par dagar. Jag har haft mycket att göra.
Igår var jag och veckohandlade. Köpte lite fredagmys som familjen hade framför tvn. Sen kom Jonty och Emma förbi, det var längesen jag träffade dem! Vi satt och prata allesammans tills klockan var tolv.
Idag åkte vi in till stan, där det var julmarknad på museumet. Det var inte mycket att hänga i granen om jag skall vara ärlig, men det är roligt att hitta på lite saker. Vi gick tillsammans med våra goa grannar. De har en pojk som är lika gammal som Freja, dem går på samma avdelning på dagis.
Under eftermiddagen har jag putsat fönster och torkat av fönsterblecken och nu har vi fått fram ljusstakarna i fönsterna. Mysigt!
Vid sjutiden åkte jag in till stan igen, för då var det tatto-mässa på Carinas. Roligt att kika på folk som gaddade sig(men OJ vad sjukt sugen jag blev på att göra något själv)

Imorgon är det ju första advent. Vi skall åka till Trollhättan till Frejas farmor och ha lite adventsfirande. Jag antar att jag fortsätter julstäda här hemma. Golven skall skuras och så..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0