Feberfri!

2009-11-09 - 13:07:22

Idag mina vänner, idag gick min dotter upp klockan 9!!!!! Vi är i chock här hemma. Så länge har hon inte sovit på morgonen sedan hon var liten, liten bebis. T var väldigt snäll och gick upp med henne då, medan jag sov vidare eftersom jag varit uppe med henne inatt. Hon vaknade vid tre tiden och var ledsen. Hon var törstig och täppt i näsan. Jag passade på att tempa henne och då hade tempen gått upp, så hon fick alvedon. Hon fick även vatten med sugrör på, som hon säger :), nässpray och efter en stund somnade hon igen.

Nu har hon än så länge ingen feber och vi åt lite lunch tillsammans för en stund sedan. Vi gjorde pannkakor.
T skall snart till jobbet och Freja ligger och kikar på Nasse-filmen. Jag satte mig här en stund och hämtar andan innan jag skall städa undan lite här hemma. Efter det går nog jag och Freja ut en sväng. Det är inte det roligaste vädret, men det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder, som man säger, hehe.

Puh, ja, dags att återgå till verkligheten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0