Dagen

2009-11-09 - 22:37:32
Ingen feber på hela dagen. Vi har tillbringat lite av dagen utomhus, då vi har krattat löv och gjort i ordning på baksidan. Sen var det dags att laga middag och då kikade Freja lite på tv under tiden. Efter maten plockade jag här hemma, diskade undan och så! Sen stoppade jag ner Freja i vagnen med fårskinnet och plädar och gick ut en promenad med Snuckis i höstmörkret! Jättemysigt!
Vi gick och la oss vid sju tiden, efter hon ätit kvällsmat och badat.

Nu sitter jag och kikar efter lite köksinspiration. Ja, tapeter då. Det är ju inte aktuellt att byta ut hela köket :P Men, lite fräscha tapeter och vit målarfärg kan göra susen för ett trist kök!
Jag gillar den lantliga stilen när det gäller kök och gärna lite Shabby Chic touch över det hela!

Det här är riktigt fint tycker jag..
(bild lånad från selmasgranne.blogspot.com/.../kksinredning.html)


Hm, jag hittar inte många snygga tapeter på nätet. Trist..
Usch, tappade lusten helt plötsligt, haha..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0