Gryta

2009-11-05 - 17:20:27

                  Hej alla!

Just nu står jag och lagar dagens middag! Idag blir det fläskfilegryta med rotfrukter och ris. Nu luktar det gott här hemma vill jag lova! :)

T är inne i stan en sväng. Han har sålt sitt airsoft gevär så han skall hämta pengarna för den. Jag tycker synd om honom, att han sålt den. Han tycker ju det är jätteskoj att springa runt i skogen och leka krig. Men vi har det väldigt knapert just nu, så nöden har ingen lag tyvärr..

Ikväll skall jag faktiskt iväg till Sandra igen, var ju där i tisdags men hon frågade förut om jag ville komma över en sväng. Hon bor nära, vilket är jätte skönt. Det tar väl högst 3 minuter att cykla till henne.

Nu kom han tillbaka och vi skall sätta oss och äta allihopa!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0