Hej från mig!

2009-11-04 - 22:02:07
Nu har jag precis ätit en clementin och sitter för tillfället och äter chokladpudding :D
T kikar på efterlyst och jag har satt mig med datorn i soffan. Det är skönt att varva ner lite. Dagen har gått på högvarv känner jag..

Jag och T var på utvecklingssamtal på dagis vid tre-tiden. Vi fick så mycket beröm för Freja. Man blir så stolt över sin lilla docka. Härligt! Vi pratade länge, i säkert 1 timme. Efter samtalet gick vi hem alla tre och lagade mat. Idag gjorde vi panerad torsk med potatismos och hollandaise sås! Gott! Man äter fisk för sällan egentligen, lite synd för det är både gott och lätt att laga.

Nu på kvällen har jag tvättat en vit-tvätt och strukit kläder. Skönt att få det gjort. Det blir lätt liggandes annars om man inte tar tag i det direkt.

Här är ett litet bildcollage från kvällen..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0