Max, hundfoder och sjukling!

2009-11-18 - 23:01:37

Oj vad jag är trött! Jag somnde inne hos Freja när jag nattade henne förut.. Vi läste varenda MAX-bok som fanns i hyllan, haha.
Nu har jag satt ut hennes gamla säng på annons. Nu får vi se om det är någon som vill ha den. Jag såg att det fanns en hel del växasängar ute.

Jag sitter och kollar inne på Foderbilen. En kanon bra sida där dem bland annat säljer dem flesta märkerna inom hundfoder. Det bästa är att dem har hemleverans. Vi skall byta foder till Snuckis. Just nu äter han Nutro Choice. Dock är det tydligen mycket strul med leveranser från dem, så många väljer att sluta ta in Nutro Choice.
Nu tror jag vi skall börja med Acana istället. Jag vet inte riktigt ännu, men det lutar åt det hållet nu..

Nu är det Tomas tur att bli sjuk. Stackarn har feber och är allmänt hängig. Det blir till att vårda sjuk man nu då ett par dagar, haha. Jag var och handlade lite förut, köpte lite thé och pålägg som han gillar. Just nu ligger han och kikar på Southland på trean. Min fina älskling!

Åh, jag vill åka till Ullared... Gud, jag älskar Gekås!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0