Min dag

2009-11-11 - 22:11:04
Nej, men gud vad jag är godissugen? Detta är ju inte riktigt klokt! En stor godispåse hade inte suttit fel just nu.

Det blev inget Erikshjälpen idag. Mamma ringde, hon och pappa ville att Freja kom upp till den, så vid elva tiden kom mamma och hämtade henne. Jag sov en liten stund till efter det. Körde T till jobbet och åkte hem till mamma och pappa. Där möttes jag av en väldigt glad skrutta! Jag passade på att städa ur bilen invändigt. En aning behövligt. Men det var kanske inte det bästa, när man är sjuk? För nu mår jag riktigt riktigt dåligt. Jag har ont i bröstet när jag andas och är rejält rosslig. Blä.

Imorgon är det omfotografering på dagis. Tydligen misslyckades fotografen med just Frejas avdelnings kort. Inte så roligt för fröknarna, då det är ganska jobbigt att få med alla barn och grejer på detta. Freja har ju varit hemma hela veckan hittills, imorgon tänkte jag eller T följa med till dagis och vänta där medan de fotas sen åker vi hem igen. Blir upp tidigt imorgon och locka håret på lill-fisen :) Det brukar inte vara så poppis, haha.

Nu sitter jag och slår ihjäl lite tid på familjeliv.

Hej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0