Dagen idag!

2009-11-21 - 21:48:00
Godkväll på er.

Idag fick jag en låång härlig sovmorgon. Efter att jag äntligen kommit upp gjorde vi oss i ordning hela familjen och åkte till Frändefors. Men först, en sväng in på Kvantum och köpa lite lördagsgodis :)

Vi har vart uppe hos morsan och farsan hela dan praktiskt taget. Freja har vart ute och grejat, sen gick hon in och lekte lite med sin kusin William. Snuckis var med uppe också, och han sprang som en galning, herreguud vad det går snabbt! Han älskar verkligen att vara där.
Medan Freja hjälpte sin älskade mormor att laga middag gick jag och Tomas ut i skogen. Jag skulle ha lingonris och granris. Lingonriset använde jag till att göra en krans att hänga på ytterdörren och granriset har jag lagt över en av mina rabatter för att skydda mot kyla och snö.
Kransen jag gjorde blev jag riktigt nöjd med, använde mig av en halmkrans och band lingonris runt med en tunn, tunn grön ståltråd. Sen stack jag i lite enbärsris och satte i lite röda små plastäpplen.


Nu sitter jag med hårfärg i håret och väntar medan de verkar. Sen skall jag göra i ordning ett fotbad och lägga en ansiktsmask. Luta mig tillbaka i soffan och bara.. slaaaaaapppppaaaa =) Jag hyrde en film förut, men den var mest för Tomas skull, Död Snö. Någon norsk splatterfilm, yey, sånt som är SÅ roligt. Hm? Så vi myser ner oss i sängen och kikar på den på datorn..

På måndag skall jag på klädparty! Det skall bli så himla roligt! Att träffa Emelie och dem andra som jag inte sett på göörlänge! Mina tjejor, som är så goa! Min älskade moder kommer hit och är barnvakt, för Tomas jobbar eftermiddag och kommer inte hem förren halv tolv på natta.

Nepp, nu äre dags att skölja ur färgen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0