10 November 2009.

2009-11-10 - 23:27:15

Jag orkade inte pyssla. Skall jag vara ärlig, så orkar jag ingenting. Ingenting alls. Jag är bara så less på allt.
Jag är så helvetes jävla trött.

Vet ni vad? Jag är trött på mitt liv. Jag är trött på att gå hemma. Jag är trött på att städa dagarna i ända.
Jag är trött på att alltid, ALLTID misslyckas med det jag tar för mig. Jag är trött på att vara ledsen, jag är trött på att ha värk, jag är trött på att ständigt vara förkyld. Jag är trött på att jag blir fetare och fetare. Jag är trött på att folk kör över mig. Jag är trött på T, på våra ständiga diskussioner om pengar. Jag kan bli så inihelvetesargsåjagnästanexploderar på honom. Jag är trött på att gråta. Jag är trött på allt tjat från omgivningen om saker jag måste göra. Jag är trött på att vara ensam. Jag är trött på att vara rädd.

Jag är trött att vara på låtsas.

Ibland vill jag bara ta med mig Freja och åka någonstans, långt långt borta. Där det är varmt och vi kan bada och ta det lugnt. Bort bort bort bort från allt tjöt, krav och skit..
Detta inlägg var väldigt lätt för mig att skriva. Dock var det inte lika lätt att klicka på publicera knappen.

Postat av: Sandra

Jag förstår dig, det tär på en att bara gå hemma hela dagarna och bristen på pengar gör inte saken bättre. Men man får helt enkelt göra det bästa av situationen, när jag blir less på Johannes brukar jag tänka på hur det skulle vara att vara ensamstående och ha Loke varannan vecka. Noway! Så då står man ut lite mer :)

2009-11-11 - 09:55:25
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0