Sanningar

2009-05-13 - 23:34:53


1. Jag har tvångstankar

Varje kväll, innan jag går och lägger mig, måste jag gå in i Frejas rum och känna så att hon andas. Jag måste även höra tre andetag. Efter detta går jag på en säkerhetsrunda i alla rum, så att det inte ligger vassa föremål, mediciner, långa snören eller liknande, som Freja skulle få tag på, om hon vaknar innan oss.
Jag har även en tendens att behöva kissa minst 3 gånger innan jag lägger mig för natten, av någon underlig anledning?


2. Jag är grymt beroende av lösviktstuggumin

 Ni vet såna där som man köpte i automater när man var liten? I vissa mataffärer finns dem som lösvikt.
Jag kan helt seriöst säga att jag ibland kan känna abstinens efter dem.


3. Jag är innerst inne en Volvo-raggare

Gud, jag älskar vår Volvo med leopard tärningar i backspegeln och leopard-rattmuff, Eddie Meduza i stereon och nervevade rutor å dunka plåt. Då garvar jag som aldrig förr! Jag är ju trots allt born and raised i Frändefors.


4. Jag har problem med att hantera pengar

 Den 25 varje månad är heaven för mig. Tre dagar senare har jag rå-ångest och panik. Detta har nu, tack och lov, blivit bättre då jag sökt hjälp. Jag var nämligen på god väg till en personlig konkurs.


5. Jag är gift, men vill gifta om mig

Ja, men givetvis med samma man. Jag och Tomas gifte oss, borgeligt efter 2 månader tillsammans. Hux flux och ingen planering. Nu är jag riktigt sugen på ett stort och vackert kyrkobröllop. Med vacker brudklänning, bröllopstårta och fest! Nu är det många runt omkring oss som skall gifta sig inom en viss framtid och då blir man ännu mer sugen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0