Det är varmt!

2009-06-28 - 23:29:59
Vilka sommardagar vi har haft det senaste va? 30 grader varmt och nästintill vindstilla, inte illa :)
I fredags åkte jag och Tomas till Överby en sväng. Vi köpte ett nytt spänne till Frejas cykelstol, det gick sönder häromdagen. Sedan gick vi till MAXI och köpte en ny pool till Freja. Hon hade visserligen en bra innan, men en bekant hade köpt en sån himla tuff till sin dotter så jag var tvungen att köpa en liknande till Freja! Den är gigantisk. Har ett område med mer vatten i, rutshkana, en palm som sprutar vatten, boll korg med bollar och massa annat skoj! Den blev populär kan jag lova ;) Eftersom jag är gift med världens underbaraste människa fick jag oxå en present. Tomas köpte en hängmatta i en ställning, eftersom vi inte har några bra träd att hänga upp den i. Fy fasen vad gött det är att lägga sig i skuggan med en tidning och ett kallt glas med juice, härligt!

Igår, lördag. Då åkte först jag och Freja upp till mina föräldrar i Frändefors. Tomas åkte till Trollhättan en sväng och träffade några vänner. Freja badade i poolen och åt jordgubbar och smultron så det stod härliga till =) Åkte iväg och hämtade Tomas vid två tiden och åkte tillbaka till Frändefors för att grilla.

Idag åkte vi ut till Gardesanna till min syster. De har sommarstuga där. Vi gick ner till privatstranden där Freja bada och greja en massa! Hon älskar verkligen att bada! Jag hade tagit med lite fika och smörgås. Jag badade aldrig, utan låg under parasollet och läste skvallertidning. Härligt, men skall jag vara ärlig så hade jag hellre badat, men nu är läget som det är!  Nu under kvällen har jag grejat i trädgården och nattat Freja. Hon vill  att jag berättar sagor, gärna om den stora stygga vargen!

Postat av: Sandra

va ingen liten pool de där inte :)

2009-06-29 - 01:12:28
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Madde

Skönt att höra! Vi får ses snart, tänkte åteararrangera grillningen i parken inom snar framtid, då alla kom på att de hade andra planer ! : ) Haha. Det gjorde absolut ingeting, för då fick man ligga raklång och vara slapp istället för att laga mat. Stor kram till er allihop!

2009-06-29 - 08:19:34
URL: http://filurar.webblogg.se/
Postat av: Sarah

Vi har också gått och spanat på den poolen, men det får bli nästa år när han är större istället. Men cool är den!

2009-06-29 - 11:23:50
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag med, trodde det var ett skämt när min sambo berättade det, efter att han pratat med min mamma.

2009-06-29 - 22:16:01
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0