Tapeter

2009-01-30 - 14:43:42
Nu var det ett tag sedan jag skrev, men jag har inte riktigt haft ro till att skriva.
Freja vaknade strax innan fyra imorse och då var jag inte pigg vill jag lova, min dotter däremot var verkligen piggelin. Det var bara att släpa sig ur sängen och göra lite för-frukost ( hon äter riktig frukost på dagis vid 8). När klockan var kvart i sju så såg jag en mycket trött skrutta ligga i sin sackosäck framför tvn, då bäddade jag ner henne i vagnen och så gick vi på en promenad i en timme innan vi gick till dagis, Freja somnade innan vi ens kommit utanför ytterdörren.

Nu sitter jag och väntar på att Tomas skall sluta, vi skall nämligen åka iväg och kika på tapeter till sovrummet. Jag har tjatat så länge om att jag vill göra om där inne. Igår frågade Tomas om jag ville ha min alla hjärtans dag present med en gång, istället för att vänta till den 14:de och jag kan ju givetvis inte hålla mig! Min underbara karl ger mig ett nytt sovrum :D Nästa helg skall vi börja tapetsera och så ska vi åka till IKEA och köpa en ny sängram! Jag har tänkt mig Malm i svartbrun.
Dessa sängbord monterar man på ramen. Den är så snygg tycker jag!


Tapeter har jag inte riktigt bestämt mig för ännu, funderar på att ha den här som fondvägg  som finns på Rusta för 129:-. Vi får se.
Freja skall åka till mormor och morfar en sväng när vi åker ut och kikar runt efter tapeter, det går verkligen inte att koncentrera sig när hon är med, för det skall klättras och rivas i allt som går och finns!


Puss och kram
Postat av: Sarah

Den sängen med sängborden har vi =) Fast inte i svartbrun då. Bra smak du har =P

2009-01-30 - 15:22:31
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0