Mumma!

2009-01-18 - 22:40:57
Jag tror jag kreverar! Tittade på asos.com och hittade denna underbara jacka, SÅ SNYGG!! I love it!
  Finns i grått och marinblått också! Jag funderar på den marinblåa! Helt underbar!!!
Kostar drygt 800 svenska kronor.

Hittade även två lagom snygga tröjor också .Leopard of course


Har äntligen kommit igång med fördjupningsarbetet nu iallafall, skönt att vara en bit på väg!
Nästa vecka börjar alla nya kurser, psykologi och stresshantering bland annat, skall bli superkul!¨
Imorrn skall jag iväg och hämta ut mina böcker, 1400:-, inte lika kul.


Ha! Jag funderar fan på att köpa någon slags bodyshaper, inte roligt att ha en kängrupung på magen, ser lite halvkul ut när man har tajta kläder. Spanx kollektion verkar vara något som verkligen suger in magen, haha.
 

Nepp, nu skall jag ställa mig och göra köttfärssås tänkte jag, Tomas jobbar kväll nästa vecka och då är det så behändigt att bara ta fram ur frysen och koka pasta till när jag har hämtat Freja på dagis!

Imorgon är jag ledig och har sovmorgon för Tomas skall ta Freja till dagis! Ska bli skönt att få ligga och dra sig i sängen!

Oj jäklar vad snö det var ute! Det kanske blir att jag hämtar Freja med pulkan på dagis imorrn, det brukar hon gilla!

Puss hej





Postat av: Sarah

Ja den jackan var sjukt snygg!!

2009-01-19 - 00:23:49
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0