Tradera tradera, du välfyllda shop.

2009-01-22 - 00:33:05
Jag hitta en fuskpäls-jacka på tradera som var sååå läcker, skicka in ett bud (trodde ALDRIG att jag skulle vinna) men insåg sedan då jag typ, 30 sekunder senare fick ett vinnarmail från tradera att jag la det vinnande budet, haha då måste det typ ha vart 1 minut kvar av aktionen när jag la budet, stackars dem som har budat på den som besatta innan!
  Så läcker med ett svart skinnbälte i midjan, skall ha mina svarta skinnimitation leggings från Gina Tricot, en vit farfarströja och en jeansväst, reaally nice :)


Idag har jag varit och veckohandlat mat, var även inne på lindex och köpte lite nya strumpor till mig och Freja, köpte ett par vanliga svarta leggings också.

Imorrn är det psykologi som gäller, skall bli superkul att gå den kursen, har fått hem kurslitteraturen och det verkar vara superintressant! Dock har jag matte imorrn också, inte lika ball alltså, men är tvungen att traggla mig igenom skiten så det blir klart någon gång!
Jag har även kommit igång med mitt fördjupningsarbete, så gött! Är snart klar med det! Härligt att få det bakom sig!
Har ett muntligt prov i etiken kvar också, sen så är allt jag haft liggandes färdigt!


Dessa läckerbitar skall Kenny handla åt mig när han åker till Göteborg!






Nu skall jag fortsätta med arbetet!

Puss
Postat av: Sarah

Såg den jackan när jag var inne på tradera =) Jättefin!

2009-01-22 - 10:08:24
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/
Postat av: Emelie.

Va fick du jackan för då!? va väldigt fin..

2009-01-22 - 13:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0