Tisdag

2009-01-20 - 23:24:47
Idag har jag fått de saker jag beställt från eleven och de uggsen jag beställt! Är super super nöjd med alltihop, Sachajuan produkterna luktar helt uuunderbart, verkligen såndär lukt man får efter att ha tvättat håret hos frisören, mums :) Har även provat min locktång från Vidal Sassoon och den var uuunderbar! Sen skall jag lägga mig i badet och göra en inpackning.


Var med Sandra på Hööks idag, hon får hästen Ivy imorrn, ett varmblodsto på 12 år! Så vi köpte lite grimmor, stalltäcke och lite småkraffs! Sen så åt vi på Mc donken, göttans :)


Hämta Freja på dagis och sen åkte vi direkt till hundgården med hundarna, så de fick springa av sig ordentligt! Så medan hundarna kuta som galningar gick jag och Freja runt och kika lite, vi hittade ett träd som hade ramlat och det var höjdpunkten för Freja, haha, "trädet ramlat", hihi. Gosunge!

Nu har jag betalt lite räkningar och så, gött att få det gjort.

Nä, nu skall jag krypa ner i badet och ha lite quality time för mig själv, tack gud för babymonitorn. Inte för att Freja brukar vakna, men det är alltid gott att ha.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0