Blää uääk..

2009-01-08 - 22:50:47
Fy fasen säger jag, vem i helvete kom på magsjukan? Igår var en av de värre dagarna i mitt liv, spydde konstant från morgon till ungefär 2-tiden på natten. Var så sjukt törstig, jag fantiserade om ett iskallt glas vatten med massa is i, men varje gång jag försökte mig på att dricka något så blev det ett akutbesök på toaletten, yey.
Som tur är det bättre idag, har inte spytt alls, men magen har börjat köra sitt race istället. Fy faan vad jag HATAR att vara magsjuk! Och jag är så djävulusiskt sugen på kebabpizza, kinamat, mmmm.. Jaja, frisk blir man tillslut och då kommer man gå upp de kilon man tappat.

Pappa fyller ju år idag, ingen vidare födelsedag för honom, då mamma också åkt på magsjuka, men vi skall fira honom på söndag istället!  Min pappa, världens bästa som jag tycker så mycket om!


Jag har börjat må dåligt igen, med ångest och oro i kroppen. Känner igen det så väl från förra gången, får lite panik för jag vill inte hamna där jag var sist, när jag trodde att jag aldrig skulle ta mig ur det. Men jag är stark och jag fixar detta!
Läste i Carolina Gynnings blogg och blev så jäkla impad av henne, faan vilket go det är i den människan men samtidigt vågar hon visa sitt inre, sin ångest och då känns det ju bra för mig att veta att jag inte är den enda i denna värld som är skör.

Nu sitter jag här med laptopen i knät och lyssnar på Tomas när han pratar i telefon, ja jösses, han är nog ännu värre tjötkärring än mig, haha. Jadi jadi jadi, bla bla bla och pansarvagnar hit och airbrush dit, jesus!!

Imorgon blir det storstädning här hemma, har bytt alla sängkläder och så idag, men imorgon skall jag ta ett redigt tag. Och då speciellt badrummet kan jag ju lova :)


Puss hej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0