Fan fan ...

2009-01-20 - 01:47:19
Jag kommer verkligen ingenstans med mitt fördjupningsarbetet. Börjar känna mig en aaning stressad då den skall vara fullständigt färdig på fredag morgon, uääääk vad jag hatar att vara så här stressad. Kan inte jag bara vakna imorrn och upptäcka att den är färdig. Jag har iallafall gjort färdigt det sista jag hade efter mig i b-kursen i svenska. SKÖNT!

Jag har vart och hämtat ut mina böcker, verkar vara ganska intressanta kurser, förutom datan då, som jag måste traggla mig igenom, då jag struntade i den förra terminen, vilket innebär att jag denna termin kommer få läsa den utöver mina heltidsstudier, jippie.

Funderar på att åka en tur till Folkets hus/park(?) imorgon, det är visst någon slags sportaffär som har utförsäljning, typ barnoveraller som innan kostar 900 spänn för 300 nu, kan vara värt att åka dit och kika, är ju ute efter ett par thermobyxor till mig som jag kan ha när jag är ute med Freja, inte roligt att frysa om baken :)
 

Har även en liten föraning om att mitt paket från eleven.se kommer imorgon också, hoppas hoppas :) ska bli roligt att testa alla nya produkter!

Nej, nu blir det sängen kan jag lova.

Natti

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0