Trött och uttråkad.

2009-01-31 - 23:43:03
Jag är verkligen jätte trött! Usch, men jag får ingen ro till att gå och lägga mig.
Tomas hoppar över att jobba imorgon, han åker på militärmässa i Göteborg med några arbetskamrater istället. Det kan vara roligt för honom att få göra något annat än att jobba, diska och spela tv-spel :)..som han förövrigt gör nu också! Jag får i alla fall en sovmorgon innan han åker iväg!

Just nu gör jag inte så mycket, sitter här och drömmer om hur snyggt vårt sovrum kommer bli, hihi. Kan knappt bärga mig tills det är färdigt! Blev bjuden på hudvårdsparty samma helg naturligtvis, lite tråkigt att jag inte kan komma.

Det blir antagligen att jag åker till IKEA på onsdag och förhoppningsvis följer Sandra med, det är så tråkigt att åka själv. Jag åker visserligen till Bäckebol och det tar inte långa stunden, men det brukar vara roligast att ha med sig lite trevligt sällskap! Jag är fortfarande inte riktigt säker på vilka av sängramarna jag skall välja, men det blir nog lättare när man väl ser dem uppmonterade på IKEA.

Min syster och hennes gubbe skall antagligen flytta, de har fått första tjing på ett radhus i Skoftebyn. Jag är så glad för deras skull och det skall bli så roligt med alla turer till IKEA för att shoppa nytt :)

Nej nu hörde jag ett missnöjd stön bortifrån tvn, Tomas vill nog att jag har bloggat färdigt för idag!

Puss, kram och godnatt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0