Magsjuka.

2009-01-06 - 22:21:14

Jaha, vad roligt. Nu har magsjukan nått familjen Gould, jag som trodde vi skulle slippa skiten, men icke då.
Och den ankom lagom till jobb, skol och dagis start.

Dagen har väl inte inneburit några större insatser, jag har tvättat lite och pysslat allmänt här hemma.
Mamma kom imorse och passade Freja så jag och Tomas fick sova ett par timmar. Freja vaknade inatt och spydde fram tills klockan halv fyra i morse, sen sov hon till halv åtta och då var inte mamma och pappa pigga vill jag lova.

Nu har jag beställt böcker till vårterminen, 1300 spänn gick det härliga kalaset på. Yes.
På torsdag fyller pappa år, jag och mina syskon skall lägga ihop till en present, men vad fasen skall man köpa?
Är det någon som har tips så vore jag evigt tacksam!


Puss och Kram

Postat av: Sandra

Ska hälsa han de :)

2009-01-08 - 23:01:15
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0