Lördag

2009-01-24 - 16:02:03

Hej!

Idag fick jag mig en härlig sovmorgon, vaknade vid halv tolv. Tomas och Freja hade visst inte haft en vidare trevlig morgon då Freja tydligen varit på riktigt dåligt humör.
Nu har hon iallafall både ätit och sovit i cirka 2 timmar, nu är humöret på topp! Min lilla solstråle.
Frejas farmor har kommit förbi en sväng, de sitter och leker med lek-lera just nu!
Ikväll är Tomas och jag barnlediga och vi tänker faktiskt gå ut och äta middag någonstans, det sker ju inte allt för ofta nu för tiden. Det kommer bli jätte mysigt! :)

Idag har jag varit i hundgården med hundarna, herrejösses vad de sprang. Helt otroligt vilken energi dem har! Nu har dem iallfall däckat här hemma på varsin matta.
Jag blev ÄNTLIGEN klar med mitt fördjupningsarbete inatt, fyfasiken vad jag suttit och kämpat med det de senaste dagarna! 11 sidor blev det på allt som allt. Men nu är det färdigt.

Jag funderar på att gå igenom här hemma och kolla efter saker vi inte använder eller behöver och sälja dem på tradera, kan vara ett smart sätt att tjäna pengar. Jag har ju två garderober fulla av kläder tillexempel, där kan man nog alltid hitta något att sälja!

Nu skall jag packa Frejas väska som hon skall ha med sig till sin mormor och morfar!

Puss och kram

Postat av: Sandra

du, de klingar ju riktigt gott de :) världens sötaste barn skulle dom få iaf :)

2009-01-24 - 17:10:48
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Leia

Hej hej, allt bra? =)

2009-01-25 - 20:17:22
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0