Lite shopping.

2009-01-17 - 02:10:19

Sitter och beställer lite beauty stuff från eleven.se. Det är världens bästa skönhetsaffär på nätet tycker jag, utbudet är jättestort även för er som letar efter lite ovanliga märken.

Det har hittills blivit:

SACHAJUAN - Jag har läst mycket positivt om SACHAJUAN, så nu skall jag testa lite av deras produkter.

Jag har beställt : Dry Hair Schampoo, Conditioner, Hair Repair och Ocean Mist.

Mario Badescu - Ska vara mild och skonsam mot huden, skall även minimera rodnare och dylikt.


Jag beställde: Kera Moist Cream och Almond & Honey Face Scrub

DS Laboratories Hydroviton CR® - En ansiktsrengöring som är framtagen för att neutralisera huden.



Smashbox Eye Shadow Trio i färgerna Shimmery champagne/Cool brick/Matte beige.

CLEAN Eau de Parfum - Man luktar nyduschad hela dagen, supergo!

Det var också extra pris på denna :

Vidal Sassoon Ceramic Tong, 19 mm

  Hollywood svall, here we come!

Postat av: Sarah

Blir avundsjuk..... Vill också shoppa loss!

2009-01-17 - 14:02:28
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0