Hej!

2009-01-18 - 15:33:02
Hej!

Sitter här hemma och värmer mig, var och mötte upp Sandra i hundgården i förmiddags, så nu är det två mycket trötta voffsingar som ligger helt utslagna här hemma. Det är riktigt kallt ute, skulle kanske bli snö ikväll också. Synd att den kommer 3 veckor försent bara.

Till middag idag blir det pizza, vi tar en familjepizza och delar på alla tre, mycket bättre än att ta en egen till Freja, då hon knappt äter upp halva.

Det blir till att snåla nu ett par månader framöver, vi har bestämt att vi skall åka till Ullared innan Freja fyller år i Mars.
Freja kommer snart behöva strl 98 i kläder och då åker vi dit och köper en hel garderob med kläder till henne, man sparar så sjukt mycket pengar på det sättet och dem har så otroligt fina barnkläder där, till helt sjukt låga priser. Tycker att kvalitén är jätte bra också! Nu gäller det bara att hålla sig från att köpa en massa kläder innan bara. :) Vi tänkte även passa på att handla lite födelsedagspresenter till henne när vi ändå är där, de har ju fullt med märkesleksaker till löjligt låga priser. Vi skall köpa en trehjuling till henne, men den köper vi på sportson på Överby, jag har redan valt ut en där, en Crescent, Bambo. Givetvis rosa!


Jag behöver egentligen sätta mig med mitt fördjupningsarbete, men jag har ingen ro till det. Allt annat som behöver göras distraherar mig, tv-tittandet exempelvis, hehe.

Igår gick jag förresten rakt in i en gren, fick den precis under ögat så jag började blöda och nu har jag ett snyggt sår, helt uppsvullet är det också, ser ut som jag fått en smäll, jätte kul när de nya kurserna börjar på tisdag.

Nu kom Freja och pappa in, får ringa och beställa pizza nu!

Puss
Postat av: Sandra

vi ska också till Ullared i slutet på februari :)

2009-01-18 - 15:56:18
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Cristin

BESÖK MIN BLOGG OCH PRENUMERERA PÅ BLOGLOVIN.COM . SEXIGASTE BIKINI OCH SNYGGASTE VÄSKOR FRÅN MISCHA BARTON! DU GÖR DIG SJÄLV EN TJÄNST.

ccristin.blogg.se

2009-01-18 - 16:43:26
URL: http://ccristin.blogg.se/
Postat av: sandra

hejsan! kika gärna in min nya designutlottning! Det kan du göra här: http://pavonadesign.blogg.se/blogg/2009/january/designutlottning-nr2.html#comment :)



/sandra

marinoni.blogg.se

pavonadesign.blogg.se

2009-01-18 - 18:30:05
URL: http://marinoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0