Fyndat!

2009-01-31 - 01:12:20
Nu har vi varit iväg och valt tapeter. Det blev inte det på Rusta, den var lite för "mycket". Vi fynda däremot tapeter på flügger för 99:- styck, sen så hitta vi fondtapeten på Coop forum för 69:- styck. Det blir en skimmrande vit bas med svart grå smalrandig fondvägg. Längtar så mycket till nästa helg då vi sätter igång. Och att det blev så billigt gör ju inte saken sämre, tror vi kom undan med cirka en tusenlapp och då har vi köpt tapeter och allt som behövs till förarbetet och även det som behövs för att fixa upp tapeterna!
Det skall bli så himla kul att greja om i sovrummet, har inte varit riktigt nöjd med hur det ser ut där och så har jag aldrig fått tummen ur och fixat det, så denna alla hjärtans dag present var mycket uppskattad!

Freja älskar verkligen Max böckerna, så nu har vi köpt två stycken, Max bil och Max potta, som är favoriten, när Max skäller på pottan säger Freja alltid "DUMMA POTTAN! Hihi. Hitta den på Rusta för 29:-, skit bra ju!
Frejisen sover förresten hos mormor och morfar inatt. Jag och Tomas har haft mys- och tvättkväll med räkor, aioli och nygräddade vitlöksbröd, fast det förstås, Tomas åt grillad kyckling och potatissallad. Det duger nämligen inte med räkor för herrn.

Nu skall jag ta ett varmt bad och sedan skall jag krypa ner i varma nytvättade och tumlade lakan :)

Puss och kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0