Fredag.

2009-01-09 - 22:59:55
En jätte fin dag har det varit idag! Med solsken och plusgrader, fick nästan lite vårkänsla när vi var ute i förmiddags.
Just nu känner jag faktiskt att jag gärna skulle vilja ha vår, fast det är klart, sommar är nog det jag längtar allra mest efter!
Vi har pratat lite om att åka till någon djurpark i sommar. Freja hade verkligen uppskattat det, djur är ju verkligen hel-poppis hos vårt lilla hjärtegryn. En massa bad blir det förhoppningsvis också, bara vädret tillåter det vill säga.

Var iväg och storhandlade förut och jag orkade verkligen inte åka till MAXI för att springa runt som en förvirrad iller, så det fick bli Kvantum istället, dock en aning dyrare mathandling än förväntat. Men nu är kylen och frysen fulla och massa go frukt, så härligt när det är så! Jag köpte så vi kan göra hemgjord pizza imorrn, köttfärs, champinjoner, tomater och lohmanders bearnesésås och massa ost, mums. Det blir roligt för Freja också, att få göra sin egen pizza.

Idag har vi haft så skoj, vi var som sagt ute i förmiddags och gick en promenad och Frejas dockvagn fick följa med.
Det är så himla roligt att spendera dagarna med varandra, hela familjen. Freja blir större och större för varje dag, och som hon pratar!! Det är helt underbart att man faktiskt kan ha en konversation med henne! Jag är så stolt över henne, hon är så omtänksam mot alla. Haha, det var så roligt förut, Freja älskar att prata i telefonen, gärna med sin kära morfar, men idag så ringde min storasyrra och Freja ville givetvis prata. Och ungen har sådan koll, för jag frågade henne när hon prata vems mamma hon pratar med? Och Frejisen svarar: Bastian å Tea ( min systers barn) haha.

Nu försöker vi hitta något att kika på tv, men inte ett skit finns, seriöst, det är fredag och det går på spåret på tvåan på sin höjd.
Puss hej





Postat av: Joakim

Vi lär ju säkert åka till borås djurpark den här sommaren också, jätte fint där och mkt coolare djur än på nordens ark, plus skönt att få komma ut och göra något... Vi skulle ju kunna åka tsm dit isf? =)

2009-01-10 - 11:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0