En söndags kväll...

2009-01-25 - 22:41:50
Nu sitter jag här i lugn och ro, Tomas badar och Freja sover.
Ibland kan jag verkligen bara känna att jag behöver lugn och ro, inte en massa plock hemma, inte massa kläder som behöver strykas och mat som behöver lagas. Tänk att bara få en natt på ett spa, med jacuzzi på rummet och massage och ansiktsbehandlingar? Ååh, jag behöver verkligen det nu.

Fick mail av min lärare idag, det där fördjupningsarbetet jag suttit och förbannat i ett par dagar, det lönade sig att lägga ner lite energi på det, fick mvg på det nämligen! :) Känns så skönt, man får verkligen en extra sporre till att kämpa lite extra då. Imorgon börjar jag vid halv 1, skall bli skönt att gå här hemma och göra sig i ordning i lugn och ro.

Jag rensade ur mina garderober idag och även Tomas, fick ihop en liten hög med kläder. Så nu skall jag bara tvätta igenom och stryka det så läggs det ut på Tradera! :) Väntar ju också på min snygga pälsjacka, hihi..

Igår var jag och Tomas ute och åt, det blev grekiskt, jätte mysigt var det! Sen så åkte vi till en pub och satt och prata, Pampers var med också, alltid lika roligt att lyssna på han och Tomas fyllesnack, hihi.

Nu skall jag sätta mig och laga ett par strumpbyxor och sedan blir det sängen för min del.

Puss och kram
Postat av: Sandra

kul att du fick MVG :) känner också att jag behöver en liten spa behandling, nästan så att man skulle lägga ut några hundra för en dag med massage å lerbad :D

2009-01-25 - 23:07:16
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0