Det här med att gå upp i tid..

2009-01-26 - 12:59:44
Jag blir så trött på mig själv ibland. När jag lämnat Freja på dagis vid 8 imorse gick jag hem och la mig, var så fruktansvärt trött och jag började inte fören halv 1 ändå. Men när tror ni jag vaknar? 12 givetvis, jag glömde ju fan att ställa klockan, då när jag vaknar måste hundarna ut och ha sina mediciner, jag måste göra mig iordning och klä på mig och äta frukost. Behöver jag säga att jag struntade i att gå idag?. Jag skall istället städa, handla mat och hämta min gudson Linus på dagis vid fyra! :) Tomas kommer hem vid 2, så han hämtar Freja vid tretiden.

Uu, jag vill verkligen inte åka och veckohandla, det finns inget tråkigare och pengarna bara försvinner all världens väg. Men äta bör man.

Och sedan det här med att städa, jag dammsugnings-mani, måste dammsuga minst en gång om dagen, annars får jag ryck, haha och tvättmaskinen rullar dygnet runt här hemma känns det som. Finns det något tråkigare än att stryka och vika in kläder? Men igår roade jag mig allafall med att hänga upp mina kläder i min "häng"garderob i färgordning, haha.

Nej, nu får jag ge mig iväg så jag får något gjort,


Puss och kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0