Bakat kanelbullar!

2009-01-26 - 22:22:05

Har bakat kanelbullar ikväll, så skönt att frysa in och ta fram när man får fika-besök :) Blev en hel del faktiskt.
 Så här många blev det, hihi



Jag har också varit iväg och handlat, en massa jobbigt folk överallt. Blä.

Var även i skolan en snabb sväng och gjorde ett muntligt prov och ett muntligt föredrag, vi hade även betygsamtal och jag fick ett VG i etik-kursen, så himla glad blev jag! Nu är det bara att köra på med dem nya kurserna jag valt!

Tomas sitter och spelar xbox360, jätteroligt. Själv så sitter man här och funderar, jag har bestämt att jag skall göra om i sovrummet, tapetsera och så. Försöker hitta lite rolig inspiration på internet, men jag hittar inget direkt, funderar iallafall på att köpa tapeter på rusta, det är visst väldigt prisvärt då det är bra kvalité på dem.

Freja hade visst inte haft en bra dag på dagis idag, vart på jätte dåligt humör, arg och ledsen. Men här hemma har hon vart glad! Vi får hoppas att hon har en bättre dag imorgon!

Nepp, nu skall jag frysa in lite bullar tror ja!

Puss o  hej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0