Välfylld

2009-08-25 - 22:21:53
Nu är kyl och frys välfyllda igen och plånboken 1000:- tunnare. Men gött äre :) Passade även på att köpa en liten påse lördags godis åt Freja. Vi har nämligen en tendens att glömma köpa det på lördagar och så kommer vi på det senare på kvällen..

Kvällen har varit toppen. Jag skulle träffat två gamla vänner i söndags med det blev inställt, så vi tog det ikväll istället.
JÄVLAR vad roligt vi har haft. Jag har skrattat så jag nästan lipat. Det är så otroligt roligt att sitta och prata gamla minnen, och herregud vilka minnen. Det är inte lite vi har gjort under vår uppväxt.. Suparveckor i Ed, spelningar, bråk och annat.
Sånt som var dödligt allvar då, men som man bara sitter och asgarvar åt idag.

Nu skall jag snart hoppa ner i sängen, om T vill slita sig från tv-spelet vill säga...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0