Måndag

2009-08-31 - 13:43:05
Nu vecka igen då! Tomas kör sitt kvällsskift denna vecka. Men nu ringde precis förmannen på jobbet och sa att Tomas skall på kurs tisdag och onsdag 8-16. Det var inte helt fel då han får betalt för timmarna han inte jobbar och även får sluta 21 ikväll så att det inte blir bruten dygnsvila. :) Det är härligt att ha honom hemma måste jag säga, haha. Kvällen igår var mysig, men filmen var som sagt inte riktigt min sorts av film.

Imorgon skall jag, Freja och min mamma åka till min mammas bästa väninna i Jordfall, ligger vid kusten utanför Uddevalla! Det skall bli jätte roligt och träffa henne, det var ett tag sedan sist. Jag är typ uppvuxen i hennes sommarstuga (som de numer har byggt om till åretrunt boende) Jag älskade att vara där på sommaren. Gick och badade, duschade ute och gick på utedasset :)

Idag vet jag inte vad som händer, det behövs pysslas här hemma så jag funderar på att ta ett röj, men jag är verkligen grymt opepp till det. Ge mig en spark i arslet någon? Jag tänkte i vart fall hälsa på Sandra en sväng kanske..? Så vi kanske kan ta oss en liten promenix?

Nu skall jag faktiskt sminka mig, är så grymt ful just nu känner jag, hahah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0