Mys

2009-08-30 - 23:33:38
Jaha, då var det dags igen. Snorig och rejält ont i halsen. Det är nu man förstår att hösten är på ingång, förkylningar och annan skit jämt och ständigt.. Skit.

Imorgon är det en ny vecka. Gud, det går så fort, snart är det vinter och jul! Men, det skall faktiskt bli mysigt med vinter. Jag håller tummarna för att den skall bli kall och mycket snö. Det här med slask och regn tycker jag att vi hoppar över detta år. Jag vill kunna åka pulka och skridskor!

Idag var det Tomas airsoft dag :) Han begav sig ut i skogen i full muddering med sina likasinnade vänner och kriga. Åh, så roligt, haha. Jag och Freja åkte till mormor och morfar. Där har vi skruttat runt hela dan. Fick en hylla där vi kan ha alla dvdfilmer och tv-spel! Freja fick även en tv som hon kan ha på sitt rum och kolla på film. Hon tyckte det var jätte roligt med en egen fjärrkontroll och grejer, haha.

Ikväll har vi haft lite mys här hemma. Tomas åkte med Jocke och hyrde film å grejer. Tyvärr så är det ju så att killar har en tendens att hyra skitfilmer, så jag satte mig med datorn i knät istället, i ren protest, haha.

Imorgon händer inte mkt, blir en lugn dag!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0