Tjolahopp!

2009-08-05 - 22:35:18

Jag är verkligen jätte, jätte, jätte uttråkad. Jag vill göra om bloggdesignen, men har lagt över alla bilder till min fars externa hårddisk.. Jag vill äta godis, men eftersom T jobbar kan jag inte åka och handla något. Jag vill permanenta mitt hår, men då lär det väl falla av. Ja, ni förstår, det är mycket som jag vill här i världen, men inte mycket som går just nu och då blir man såhär trist uttråkad som jag är för tillfället.

Jag åkte och hämtade Freja tidigare från dagis idag. Jag ville ta vara på det härliga solskenet så vi åkte till Ursand och badade, bara hon och jag! Det var jätte mysigt, en mamma dotter eftermiddag kan man säga :) Det var ganska varmt i vattnet faktiskt, när man vart i ett tag :) Jag hade gjort lite fruktsallad som vi åt som ett litet mellanmål. Efter mellanmålet lekte vi lite i sanden, grävde ner varandras fötter och gjorde sandtårtor :) Ett dopp till och sedan åkte vi hemåt.

Vet ni? T fyller faktiskt snart år, väldigt snart. Vad skall man köpa i present? Åh, alltid samma sak till dessa karlar. Alltid lika svårt att hitta på något. Någon som har förslag?

Postat av: Joakim

Han vill ju ha en pistol som andra vapen när han spelar... En luger, det gamla tyska WW2 vapnet... har ingen aning vad det kostar, men det kan man ju alltid tänka på, OM det inte är jätte dyrt =)

2009-08-07 - 13:48:29
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ringde Källstorp men de tyckte att jag skulle gå till en ny läkare och få en remiss. För Jour:en på källstorp har tydligen inget med själva vårdcentralen att göra. Tänkte se om man kan ringa jour:en ikväll och höra :) Vad fick han i present föresten? Jag är nyfiken

2009-08-10 - 18:24:09
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/
Postat av: Sarah

Suppar har vi inga hemma. Har bara flytande alvedon för det ska tydligen ha bättre effekt. Men man kanske ska köpa lite suppar också för dom tillfällena han inte vill ha i sig någon alvedon.

2009-08-16 - 07:09:35
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0