Lite shopping!

2009-08-26 - 21:47:01
Idag kom mamma och hämtade mig sen åkte vi till Överby. Kikade på lite kläder som Freja kan ha nu när hösten närmar sig..
Det blev detta (allt från Lindex)




Det blev ett 3 pack strumpor och 4 par trosor också, det är sånt som går åt till lilla skruttan! Hittade även en fuskpolo som jag passade på att köpa redan nu, då jag förra året var ute rätt sent och fick springa halva Sverige runt för att hitta en :)
Jag köpte även en ny bok till Freja. Emma tvärtemot. Vi har samlat så hon har alla MAX-böckerna, så nu tänkte vi börja med Emma. Freja har en sedan innan och hon gillar verkligen de böckerna.

Innan mamma kom och hämtade mig så storstädade jag vardagsrummet, dammtorka, skura golv. Fortsättning följer imorgon då jag tänkte ta hallen och badrummet. Alltid lika tråkigt, men alltid lika gott efteråt när det luktar såpa :)

Jag är redigt trött nu kan jag lova er, blir nog till att ta ett vaarmt och härligt bad.

Förresten, IKEA är jag nådigt sugen på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0