Inte kul alls..

2009-08-24 - 21:52:10

Det värsta som finns är dagen före löning. Då man inte har en krona, ingen mat, inga cigg, ingenting och timmarna går såå otrooligt sakta. Jag håller helt ärligt på att få krupp här hemma, är så otroligt röksugen.

Det blir ju inte bättre av att jag har ett påbörjat migränanfall, tog medicin imorse, men har fortfarande kännningar.

Idag stekte jag kantarellerna som jag plockade i helgen och gjorde svampstuvning som jag hade på rostbröd och i ugnen, så himla gott!

Imorgon skall jag iväg och handla, gud vad härligt.

Postat av: Sandra

Och jag som inte får lön förns den 26e, det är döden!

2009-08-24 - 22:32:03
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/
Postat av: Anonym

usch ja! såna dagar får man vara glad om man hittar en gammal torkad makaron att tugga på. uh vad tråkigt det är. vi får ju inte lön förrän 27:e heller, alltid lika drygt!

2009-08-25 - 20:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0