Idag är det Tisdag...

2009-08-04 - 23:13:49

...och jag är full av bett. Katten måste ha släpat med sig någon ohyra in i vår säng, för inatt så kliade det så in i helvete på hela kroppen och imorse hade jag flera bett på armar och ben och skulle det inte vara nog med det så har jag fått en såndär nasty spricka under ena tån, sån man alltid fick som barn när man sprang barfota. Men inte fan har jag sprungit barfota det senaste? Ajaj på den iallafall.

Förresten, jag har tatuerat mig! Kom på att jag inte skrivit det! Jag har iallafall tatuerat in Freja Valkyria på hela underarmen, med två körsbär på varje sida. Jag är jättenöjd! Slänger in en bild någon dag!

Cyklade in till stan idag med skruttan där bak! Så Freja fick en glass och sattes oss på en parkbänk och kikade på folk! Ibland så kan man verkligen känna hur lycklig man är, när man tittar på sin dotter, som sitter och äter en twister och kikar runt på folk! Min dotter är bäst. Som häromdagen, när jag målade hennes tånaglar och hon blev så stolt, för hon tycker det är så fint med målade tånaglar. Hjärtegrynet.

Nu skall faktiskt jag måla mina tånaglar.

 

Postat av: Sandra

Tack :)

2009-08-05 - 08:15:47
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0