Hellu!

2009-08-18 - 13:55:44

Tja, vad säger man. Det regnar ju iallafall inte. Nog om vädret.

Nu är det så att jag vill ha en ny bloggdesign. MEN, jag har ingen somhelst förmåga att göra en egen, då jag fattar nada av html-koder och mallar osv. Finns det någon, ni som läser, skulle rekomendera? Jag känner att det vore skoj med lite förändring här i bloggen. Då kanske jag uppdaterar mer också!

Idag när jag hämtar Freja från dagis tänkte jag ta med mig hennes cykel. Så tar vi oss en liten cykel promenad hem! Det tycker hon nog är skoj!

Igår kväll satt jag och redigerade lite bilder som jag tagit nu under sommaren. Tänkte lägga upp några här i bloggen för att visa er lite utav familjen Goulds sommar :)
Jag tycker det är roligt att fota, men jag tycker nästan att det är ännu roligare att redigera bilder..

 Borås Djurpark 2009
 Borås Djurpark 2009
 Liserberg 2009
 Liseberg 2009

Postat av: Sandra

Min kompis sizz.blogg.se fixade mig iaf :) tycker hon är duktig

2009-08-18 - 15:51:13
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0