Försäljare

2009-08-20 - 11:31:11

God förmiddag!

Vet ni vad jag stör mig på? Dessa jävla försäkringsförsäljare som ringer i tid och otid. Svarar man inte första gången de ringer fortsätter de bannemig att ringa tills den dagen man inte står ut längre.
Idag ringde en försäljare från Jotex. De hade ett kanon erbjudande ang en cancerförsäkring. Jovisst, det lät verkligen superbra, men min ekonomi är inte den tightaste för tillfället. Men tror ni jag kan säga nej? NEJ, precis, det går verkligen inte. Min hjärna kopplar inte till munnen att forma orden tack men nej tack, utan ut kommer istället " Ja, men det låter väl bra" SUCK.
Som tur finns distanslagen.


Det blev inte så mycket tittande i IKEA-katalogen igår, jag fastnade framför datorn istället. Vilket inte är allt för ovanligt när T jobbar kväll. Satt framför facebook och dega. Gick ut och röka, gick in, satt vid datorn. Ja, vad skall man hitta på?

På söndag skall jag ha skoj iallafall. Jag skall träffa Hannah och Tanja. Mina gamla vänner som jag känt sedan jag var sju år! Vi har varit sjukt tighta. I högstadiet hade vi vårt egna "crew". Haha, tuffast på skolan!
Vi skall iallafall gå ut och äta på Italia och tjöta en massa minnen! Ser verkligen fram emot det!

Idag skall jag iväg och handla lite mat, det tråkigaste som finns egentligen. Men äta bör man..
Det är alltid lika svårt att komma på vad familjen skall äta, det känns som om det bara blir samma sak vecka efter vecka och hur kul är det? Men, jag lagar ju all mat från grunden och lagar ju allt från fisk till kyckling och kött så det varierar sig allt något ändå.

Nu skall jag hämta posten


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0