Ett land som regnade bort..

2009-08-17 - 22:09:51

Fy fasen vilket tråkigt väder, eller hur? Man blir ju deprimerad för mindre alltså..
Jag minns sommarloven från man var liten. Då var det alltid under augusti månad det var som varmast. Den härliga sensommaren med varma nätter och härliga bad! Nu är det ju rena rama höst rusket ute, tråkigt värre måste jag säga!


Idag var det planeringsdag på Frejas dagis så Freja var hemma hela dagen! Vi har pysslat hela dagen! Jag gjorde trolldeg på förmiddagen som vi lekte lite med och efter det gick vi ut. Freja tog sin cykel och vi gick en promenad!
Eftersom jag gått och blivit förkyld (ovanligt för mig, inte) kom Frejas mormor och morfar förbi med en påse från apoteket. Min mor hade också varit väldigt snäll och handlat lite gott åt oss. Jag är så lyckligt lottad som har de föräldrar jag har. De har alltid ställt upp för mig, dag som natt! Jag älskar er!

Nu har jag laddat upp sommarens bilder från kameran. Det var några stycken jag lova, haha.
Så fortsättningen av kvällen kommer tillbringas med att redigera kort!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0